När en annan jobbar...smider en annan planer..

Jobbade på en avdelning som hette Tjorven igår, bästa avdelningen jag vart på!
Helt underbara ungar o väldigt trevlig personal.
Dom var nöjda o skulle önska mig igen sa dem, så det var ju ett bra omdöme.
Men då får dom nog kanske vänta till hösten tyvärr.
Börjar ju ÄNTLIGEN jobba på kyrkogården på måndag!!
Ska bli helt underbart att få ett normalt liv igen....hur många säger så
om att börja jobba egentligen..? =)

Kom hemtraskande från jobbet igår o Elin låg o hade det skönt på altanen
i solen, hon sa att hon hade styrt upp min tristess, jag har för mig några
av orden hon sa var "jag har fixat det här nu".
Och det hade hon!
Först att anlända var Jon, han hade med sig förstärkning till datorn
i form av två bra högtalare...har nästan glömt hur mycket bättre musiken
blir med bra ljud...skamligt..
Sen trillade dom in en efter en..eller i grupp o nån timme senare grillades det
för fullt och alla var glada o trevliga.
Riktigt trevlig afton! =)

Nu klarar man sig tills på lördag, då blir det grillning i Gräsmyr under Sandra regi
o sedan utgång på Cover. Lady har ju fortfarande i fölat..*suck*..men förhoppningsvis
så har hon fått det avklarat tills på lördag så att Elin också kan bli med...




Fröken Pryd o Herr bäst i världen....ha ha ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0