T-R-Å-K-I-G-T

Min tjocka Lady ska ha föl, hon skulle tom ha haft föl i torsdags.
Men det har inte kommit något.
Detta resulterar i en fölvaka.
Med andra ord jag håller på att bli tokig!!!
En gång i timmen går man ut, öppnar den gnissliga dörren kliver
igenom ladan o tittar ut i hagen. Fölar hästen?
Nej, antingen står hon o äter med dem andra eller så står
hon o äter själv eller så står hon bara o solar sig o mår bra...o är tjock.

Hur fördriver man tiden mellan detta då?

1. Man sitter vid datorn (detta blir långtråkigt när man kollat alla sidor
man kan o spelat sig less på spelen på king.com
..)
2. Man går ut på en hundpromenad (detta kan man göra hur många
timmar som helst nästan, bara man går hem o tittar till hästen en gång
i timmen...med andra ord...detta blir också långtråkigt...)

3. Kryper runt på köksgolvet o leker med Haqiq (ingen vidare bra
idé då jag insåg hur jävla skitigt det var)
4. Städa...(undvik nummer 3 så slipper man 4:an...)
5. Teckna (har tänkt tanken...men inte förmått mig att sätta mig
ner än...då börjar det krypa i kroppen av tristess)
6. Titta på tv ( om det hade gått nåt bra på tv vill säga..)
7. Lös korsord (funkar i ungefär en kvart tills man löst det
lätta o bara har dom svåra orden kvar, då måste man
tänka lite mera...o då blir det långtråkigt..)
8. Rakar benen... (ja jag gjorde det igår...fanns inte så mycket
hår att raka bort o idag finns det ännu mindre...men jag fördrev tiden
ett tag igår iaf!)
9. Tvätta (för att göra det måste man ha skitiga kläder, för att ha skitiga
kläder måste man ha använt kläder när man gjort något...jag har inget
gjort o har därför inga kläder att tvätta...)
10. Vänta...(försöka att inte gå insane medans man gör det...)

Insane...kan det vara ett bra hästnamn?



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror det kan vara ett jätte bra namn på totton :) Insane är ju oxå Gröna Lunds nya åk attraktion...testa??

2009-05-17 @ 09:57:46
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0