Söndag kväll....

...och fortfarande inget föl.
I ett tidigare blogginlägg denna helg så nämnde jag Insane eftersom
jag var påväg åt det hållet av denna föl väntan, och undrade om
Insane var ett bra namn på en häst...
Min trogna bloggläsande vän Madde var vänlig nog o påpeka att Insane
tydligen är namnet på Lisebergs (...eller var det Gröna Lunds..?)
nya åk attraktion. Alltså inget hästnamn..kanske...
Är ju i slutändan ändå inte jag som ska namnge fölet, men vadå
man kan ju få spåna lite iaf...=)

Har idag suttit ute på altanen o solat o svettats som en ugnsstekt purjo,
det verkligen KRÖP i kroppen på mig men jag tvingade mig själv att
sitta kvar...hade ju inget annat att göra ändå.
Nu är klockan snart 21:00, då kan man välja att titta på Deja Vu i 4:an
eller Burn Notice i 6:an...dom andra programmen som visas i dom
kanalerna jag har är inte ens värda att nämnas..
Själv ska jag placera mig själv vid skrivbordet och kolla om jag
kan kluddra ner något på ett papper....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0