Första jobbveckan

I måndags började jag jobba.
Alarmet ringde 04:50
Jag stängde av det och gick piggt upp.
ÄNTLIGEN skulle jag börja jobba.
Har dragits med en förkylning hela veckan som småkidsen gav mig
på dagiset, men annars har det vart en bra vecka, hade inte
glömt hur härliga grabbarna är =)

Medans Brännbolls yran går av stapeln inne i stan är jag hemma
o fölvakar igen eftersom Lady visat tecken på att det är dags....igen.
Får se hur dags det egentligen är...

Nu bär det av till Gräsmyr för att hämta sommargästerna Ettan,
Joanetta o Sessan...jag tror det blev rätt, blev det det Elin..? =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo det blev rätt.. Fast inte sommargäster, de är inga sommargäster!

2009-06-01 @ 12:52:44
URL: http://www.bjorkloven.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0