I tisdags..

....begav jag mig ner till Flen för att hjälpa min pappa flytta och umgås med
lite vänner, hade jag tänkt iaf. Men som vi alla vet så...blir ju saker och ting inte
alltid som man tänkt sig. Flytten tog den mesta av min tid, tömde mig helt på energi.
Men jag hann se Elin på tv på tisdags kvällen hemma hos en (sexigt) hesröstad Frida
som kom ihåg min besatthet av Per Moberg...den karl alltså...=)
Onsdagen packades det, o packades o packades o packades o packades...osv..
Men klar blev jag, och pappa blev flyttad.
Hann såklart även en sväng på Mozzis med mamma o Mark för lite middag o sedan
efterätt hemma hos Sandra, som hon själv bakat...eller hur var det? =)

Tog med mig mamma o Maud upp dom 70 milen på torsdagsmorgonen.
Dom begav sig hem nu på morgonen efter 2 trevliga pratiga dagar.
Nemo bor hos mig o Haqiq från o med i torsdags kväll till o med måndag,
så det är highlife här, inte just nu dock, vi har precis kommit in efter en 1½
timmes promenad i den sköna soliga vädret, så nu är det tyst och luuuugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0