Tisdag...

Gick upp halv sju morse...eller jag skulle ha gjort, det var lite motigt så jag snoozade dom
redan förvalda 9min innan jag steg upp, gick inte lättare då heller.
For iväg till Norrmalm i morgonens snöblåst för Elins hoppning kl 9, sen hem och
klumpa upp på Lady för en ridtur på henne. Satt faktiskt kvar i hennes galopp
rätt länge denna gång innan jag for av, men som vanligt så landa jag skönt, dagens
andra avtrillning var däremot värre...luften gick helt ur mig och det gjorde satans
ont på ryggen där jag landade...men det var bara att häva sig upp som vanligt..

Var allt annat än pigg efter ridturen, så städningen som stod på schemat
tog sin tid, men den blev gjord, flyttade till och med runt på lite grejer...får se
om dom kommer att flytta tillbaks imorgon...




Kan ingen komma med något glädjande...bara något litet...det är allt jag begär...

Kommentarer
Postat av: Madde

Men du...man ska sitta kvar på hästryggen vet du ju! Det är bara dumt att skutta av ;) Förresten...vilken riddare du blivit nu sen du flytta dit opp :)

2009-03-04 @ 09:34:40
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0