Snart..

...ska jag äta lite frukost, så fort gröten min är klar, sen ska jag klä på mig
och gå ut med hunden som just nu ligger på sovrums golvet och njuter av solen
som strålar in genom fönstret. När han har fått en promenad så ska jag o Elin
fara ut till Gräsmyr där Elin ska rida lite hästar.
Sen ska vi fara hem, kanske äta lite middag...kanske andas lite och så, sen ikväll
så ska vi ta med varsin klocka och fara på Cover club....ja det är vad jag ska göra idag...







Sand...sand kommer aldrig att vara detsamma efter gårdags kvällen...



pass...jag lyckades nästan bränna gröten.....


piss...kanelen tog slut...skit också..







puss...det kommer bli en bra dag det här...



Kommentarer
Postat av: sandi

tänkt att du skriver på norrländska!

dags att flytta tillbaka hem nu

2009-03-07 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0