Måndagen var riktigt bra...

...och dålig. Det dåliga var att jag lyckades spärra mitt konto hos Alfakassan där
jag fyller i mina kassakort och sedan får pengar, inga kassakort = inga pengar.
Men jag skickade efter ett nytt lösenord så förhoppningsvis kommer det innan
veckan är slut och jag kan andas ut och skicka in mina kassakort.

Det andra dåliga...eller snarare tråkiga var att Nemo åkte hem. Peter kom o
hämtade honom på förmiddagen och han protesterade inte ens när dom skulle fara =)
Det har gått livat till stundvis här hemma och dom stunderna har jag velat öppna
dörren o släppa ut dem, medans andra stunder...tex sovstunderna, har vart ljuvliga =)
Haqiq var allt annat än glad när han såg Nemo hoppa in i bilen..
Sprang runt här inne o gnydde en bra stund efteråt, sen gick han o la sig o
sov resten av dan =)

Just f*n! Hände ju en dålig grej till, riktigt dålig! Dåligt av mig!
Ringde för att prata med min vän Sabine om 9:ans återträff, och när vi klarat av
det väsentliga så undrar hon om hon inte ska få någon skönsång...
Poletten trillade ner samtidigt som det dåliga samvetet!
Förlåt än en gång vännen, men det är första gången på 26 år =)

Det var något bra med som hände igår....
Ja just det ja =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0