09:37

Jag har sovit allt annat än bra inatt.
När jag väl släckte lampan igår kväll började Lazar drömma och snarka.
Haqiq kom o gnällde för att han inte fick plats (det fanns massa plats kvar)
och Tyke bestämde sig för att ha fest i diskhon så Haqiq fick springa
ut dit och kolla. Jag tänkte på bra saker o slöt ögonen och försökte förtränga
det kaos jag försökte sova i...det funkade.
Men jag vaknade ungefär fyrtioåtta gånger under natten också...

Alarmet ringde 9. Stängde av det. Haqiq kom springandes från vardagsrummet.
MATTE ÄR VAKEN!!!!
Han roade sig med att attackera en strumpa på golvet medans jag
och Lazar utbytte blickar och suckade.
Det enda jag ville göra var att lägga ner huvudet på kudden igen.
Men det gjorde jag inte. Precis tryckt i mig en kopp te och en banan, ska snart
klä på mig och sticka ut och rida Grand, inge vidare trevligt väder, men det var
det inte igår heller när vi var ute, men det var underbart iaf.

Elin kommer hem någon gång under dagen och ikväll är det Cover club som
gäller igen. En golfboll ska man ha med sig för fri entré...tror jag har en
någonstans...om det nu skulle behövas...


Funderar på om Haqiq ska få följa med mig och Grand....

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså... jag måste komma och festa i norrland nån gång, men frågan är vad jag ska packa ner för att få fritt inträde XD

2009-03-16 @ 21:44:18
URL: http://fledenvik.blogg.se/
Postat av: Von Stjärt

Haqiq är lite homosexuell tror jag.

2009-03-19 @ 10:58:27
Postat av: Martina

Von Stjärt...du kanske är lite homosexuell?

2009-03-20 @ 19:20:41
Postat av: Von Stjärt

Nej det är så att din hund är väldigt homosexuell

2009-03-23 @ 09:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0