Häckklippning

Idag har jag klippt lite häckar på jobbet med den elektriska häcksaxen.
Peter visade hur man gjorde och lämnade mig sedan med en rad häckar.
Resultatet av mina verk tror jag blev godkänt, för om man kisar lite
från håll ser det riktigt snyggt ut =)
Motorsågen (som vi dock inte använder i jobbet...och alldeles för sällan
på fritiden..
) behöver inte känns sig hotad, den är fortfarande favoriten =)

Haqiq följde med till jobbet idag också...varierat resultat...
han är ju som han är...han kan nog vara en riktig ängel när ingen ser,
eller hur var det mormor sa nu igen..?

Nu är jag iaf trött..har vart det sen imorse...så nu tänker jag gå o lägga mig,
ny dag imorgon...ny tag och bla bla bla.....




"...men din tid är ju också värd något. Vad var det du sa? 103kr/tim..?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0