4/6 - FÖLNING

Den efterlängtade fölningen kom den 4 juni.
Självklart klämde Lady ut det lilla livet på morgonen när både jag och Elin
farit till respektive jobb.
Han var det sötaste jag sett, och nu, några veckor senare, är han ett
litet monster, fast fortfarande ett väldigt sött monster...ett sött o
kaxigt monster =)

Madde...du ville ha en rapportering om fölningen.
Jag vet inte hur detaljerad rapport du vill ha, så nedan följer
två bilder, en före bild och en efter bild....sen får du pyssla ihop
själv hur du tror det hela gick till =)

   

Kommentarer
Postat av: Madde

Titta där så fint!! Nej, jag nöjer mig nog med det där, eftersom ingen av er var hemma när vidundret anlände så finns det nog inte mycket mer att förtälja. Stakt jobbat Martina! ;)

2009-06-24 @ 18:04:54
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0