Solstol eller inte solstol?

Trots alkohol intaget igår på jobbfesten så är jag inte bakis idag.
Tack för det.
Känner för att bege mig ut och cykla, det är en perfekt dag för det.
Du kanske undrar varför jag inte gör det?
För att min cykel är paj.
Du kanske undrar varför jag inte lagar den (eller har lagat den än (den har
ju ändå varit trasig i över 1 år..?)
Många saker är jag bra på, andra saker
är jag helt kass på, att laga min cykel är jag kass på, därför är
inte cykeln lagad. Ska lämna in den hos reperatören på ett eller
annat sätt snarast...
Måste cykla.

Har planterat om lite växter idag, tvättar just nu och känner att jag
har massa andra grejer jag vill göra.
Saken är den att solen skiner till och från där ute på altanen, och då känns det
inte allt för kul att vara inne och pilla med saker.
Och det är ju söndag...och på söndagar ska man vila...så jag ska gå ut och
lägga mig i solstolen igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0