Snabbgenomgång

Har vart genomkass på att blogga under en längre period, och nu har det ju hänt en
en hel del saker så jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja skriva om allting =)
Men...vi kan ju ta en snabbgenomgång...

18 december:
Packade väskan och tog med mig hunden ner till Flen.
Träffade en massa underbara människor och hade det riktigt
trevligt under min vistelse där nere. Tyvärr hann jag inte träffa alla som jag ville
träffa och nån hade jag kanske velat träffa lite mer än jag hann med.
Men nu är det ju ett nytt år och jag kommer säkert ner nån gång igen, då får
det prioriteras och planeras lite bättre =)

29 december
Packade väskan och for hemåt med hunden. Och vilken tåg resa!
Hamnade bakom en ryss vid namn Yarislav som bjöd på Grant´s och agerade
livvakt åt Haqiq som sov gott hela resan hem. " Do not step on dog! Watch the dog!!"
Svårt att återberätta...ni skulle vart med och upplevt honom själva =)

31 december
Nyårsafton kom smygandes efter att året rusat förbi alldeles för fort.
Välkomnade det nya året hos Elins släktingar ute i Gräsmyr med god mat,
alkoholfritt dricka, gömma nyckel och charader.
Trevligt var det.

2 januari
Klockan 6 på fredag morgonen steg jag upp för att någon timma senare sätta mig på en
buss med Green Devils och åka 65 mil (tror det är 65mil...nån sa det iaf) ner till Huddinge för
att se matchen mellan just Huddinge och Björklöven. Min första borta match med Löven.
Det var en resa det också =) Alkohol intogs, kisspauser stannades det på och förlust
blev det tyvärr. Hemresan var allt annat än trevlig,...mest för att det är väldigt obekvämt
att försöka sova på en buss =)
Kom hem klockan 7 på lördagsmorgonen, då var det bara att sova några timmar och sedan
på kvällen bege sig ut och vara social på krogen =)

Ja...snabbgenomgång vet jag inte riktigt, men något kortfattat iaf...ska vara bättre att
uppdatera i fortsättningen så ni slipper såna här tråkiga inlägg =)


Jo just det, har lovat mig själv att bli bättre på att ta bilder på saker (människor, händelser..osv) 
som korsar mitt liv...så här nedan följer lite bilder som jag faktiskt lyckades ta av min
vistelse där nere i södern..inge märkvärdigt...=)


     man kan inte vara på resande  fot utan ett litet drog förråd            
  Sandras egen inslagna julklapp,  så vacker så..  Santas little helper..   ..tappar du något så plockar Haqiq upp det..   ..dö då för i helvete Tomtejävel!!  
  julbukett från bror    farmors julgran   ..farmors badrums regler, jösses vad   många gånger man läst dem...

Systrarna Norström i en diskussion om något värdsligt..     Jag har aldrig...det får man INTE fuska i =)   Kristin och lilla Elsa kom på besök   Zzzzz...  
Jag sov faktiskt som en stock på den...kanske för att den är gjord av stock..? =)   Zzz...    ...inte en lugn stund...    


Kommentarer
Postat av: Sandi

santas?



satans little helper=)

2009-01-07 @ 10:57:55
URL: http://twiggster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0