Parapetussi* och jag

Fråga: Vad är Parapetussi* ?

1. Häxan i Hans och Greta
2. En jeans modell från Coco Chanel
3. Elak bakterie i Martinas lungor

Svarade ni 2? Det är FEL FEL FEL!
Svarade ni 1? Man kunde tro att det var rätt, men det är också fel.
Svarade ni 3? Då svarade ni rätt.
(Nej det finns inga vinster i den här tävlingen så skriv inte och tigg om det nu.)


Det är Parapetussis* fel att jag svimmade för över en vecka sedan, det är också
parapetussis* fel att jag måste ta det lugnt i 2 veckor, jag har hittills avklarat
en vecka och är så fruktansvärt uttråkad så att jag inte ens tror att det är lagligt
att vara såhär uttråkad!!
Igår fick jag iaf komma ut bland folk för första gången på en vecka.
Elin klev på 500kr på krogen i lördags så hon bjöd på kinamat, efter det åkte vi
hem till Peter som fyllde år, det var riktigt trevligt.
Och nu sitter jag här och rullar tummarna igen....

Jo just det ja. måste ju komma med en RÄTTELSE!
Jag har nämligen ljugit ofrivilligt här i min blogg, I mitt "Jag svimmar i marmelad" inlägg så
stämmer inte all fakta som min trogna lilla söta bloggläsare Madeleine påpekat.
"Jag svimmar i marmelad" är frasen att minnas för franskans "jag är sjuk" och inte
"jag svimmar" som jag skrev. Det ska också nämnas att Madeleine var med när detta hände.
Mitt minne är alltså lite rostigt och skrev fel uppgifter, för detta ber jag om ursäkt!










(*Parapetussi - vet inte om det är korrekt stavning...men vem bryr sig)

Kommentarer
Postat av: Madde

Men jössös Martina..du får mig nästan att framstå som en moral-tant(!) nog för att vi båda har passerat 25 (!) men så gammal är jag inte.. Sen ska jag inte glömma att nämna att det var du som faktiskt proppsade på att ett nytt inlägg med denna påpekning skulle skrivas.. ;) så nu har vi skipat rättvisa här..hehe ;) Klart jag är trogen, vill ju veta vad du har för dig där uppe i de vita..ska oxå säga att här nere i det gråa går oxå dagarna vääääldigt sakta :( Take Care och se till att bli av med den där elaka sagohäxan som lever inom dig..hon är inte välkommen!! KRAM!

2009-01-26 @ 21:58:13
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0