Helgen som gick..

...var riktigt händelse fattig faktiskt.
Har mest bara legat på soffan och glott, och så har jag läst Alverfolket som Elin
fått mig till. Nu har jag dock läst ut alla böcker/tidningar som hon hade och drömmer till
och med om dom söta små alverna =)

Har idag förresten blivit 500kr rikare efter att ha krängt min första teckning, det ni gott folk!
Hoppas köparen och tittarna kommer uppskatta den =)
Fantasin är det inge fel på just nu, har faktiskt mycket som skulle behöva
komma ut på pappret, tyvärr börjar pappret ta slut...ILLA!!
Det blir till att se hur man ska lösa detta..

Har försökt sova...men det funkar inte riktigt...det är också illa....
Brukar John Blund ta en extra runda? Nån som vet..? 







(...detta är bara början..=)...)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0