Fortfarande fejkbloggare...MEN...


...på söndag blir det förhoppningsvis ändring på det hela då (räddaren i nöden) Benny
kommer hit och styr upp internet och kanske till och med min gamla dator!!!
Om Benny fixar den så ska det firas med...ja nånting iaf! Som jag saknar min musik!! =)
Så nästa vecka blir det förhoppningsvis ändring på bloggandet..

Insåg precis att det är fredag...visste detta igår kväll men har glömt bort det under natt timmarna
tydligen...dagarna ser likadana ut så dom flyter ihop.
Varför mina dagar ser likadana ut?
Kanske inte upplyst er läsare om det?
Ni får bara en kort beskrivning: Bygger lösdrift.
Igår fick jag göra det till tonerna av Elins sångröst då hon smärtsamt slaktade flertalet
svenska "hits" och tjatade sönder en textrad på en Djungelboken låt...
"-Försök inte lura mig gosse.."....någon som kan fortsättningen?
SNÄLLA SKRIV!!

Skulle ju återkomma med en rapport om hur det gick på travbanan också, vem som var
snabbast mellan travaren och galoppören.
Åke dök upp med en unghäst så jag vet inte riktigt om det var bra odds från hans sida
från första början....så Grand och Elin gick snabbast efter att ha hållit tillbaks några
vändor på den så kallas rakbanan.
(Vill bara slänga en kommentar till baninstruktörerna, ifall dom skulle läsa den här bloggen,
jag vet inte vad ni anser vara rakt...men eran "rakbana" är allt annat än rak på vissa ställen,
hade ni glömt glasögonen hemma byggdagen eller var ni bakfulla? ifall det nu skulle vara 
så att det där är en "rakbana" i travvärlden så tar jag tillbaks mina "hårda" ord...)

Har ont i ryggen idag som bara den....får ta och lägga mig en stund på vardagsrums golvet
brukar hjälpa ibland....



Skickar en kram till er som hittade kommentar rutan =)

Kommentarer
Postat av: Frida

försök inte lura mig gosse,

jag inga konster tål!

att känna till hur eld blir till,

är mina drömmars mål!



och så vidare! Haha...

Kram

2008-09-20 @ 11:02:55
Postat av: Madde

Din hemlighet vill jag veta,

se så säg hur det går till

För du blir jag

precis lika bra som du...

oooooh obido, jag vill ju va som duuu-uuu

jag vill se ut som du, gå som du uuuu-uuuu



;)

2008-09-20 @ 19:04:29
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Moi

Er kan man lita på flickor =)

2008-09-20 @ 19:06:01
Postat av: Madde

Jodå, trogna som vi är :)

2008-09-21 @ 09:46:13
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0