Fejk bloggare


Ja det är vad jag är.
Håller ni inte med?
Jag skriver ett inlägg per decenium ungefär känns det som.
Och ni läsare klagar ju inte ens, så varför bättra sig? =)
Jag måste nog faktiskt skylla på min försvarslösa dator för
mitt kassa bloggande dom sista månaderna. Den gamle bestämde
sig för att ha sönder moderkortet och sen vägrade han fungera utan det,
vad är det för sätt?
Men jag har ju en snäll bror som tur är som donerar sin bärbara till mig
(fast det tar bra låååång tid...)
Så jag kommer förhoppningsvis inte behöva vara fejkbloggare så
jätte länge till..

Idag är det tisdag.
Vaknade åter igen upp med en lätt hjärnskakning efter lördagens bravader,
men det börjar ge sig så smått, nu väntar jag mer på kvällen då vi far
iväg med Elin och Grand för att springa mot en travare på galoppen...
Elin påstår att det kommer gå lika fort för Grand att galoppera som det
kommer gå för travaren att trava.....jag ser med spänning fram emot det
eftersom jag inte riktigt kan tro på det.
Återkommer med rapport.




Förresten...så satte du ett leende på mina läppar för ca 7 min sedan..tack

Kommentarer
Postat av: Madde

Tjoho :) Tänkte bara skutta in o säga att jag skulle hälsa från Tant Gerd, dem var förbi pappa på besök igår (till idag) för dem var på väg hem från Göteborg (drygt att åka bil så långt) Nämnde för henne att du flyttat upp, hon blev glatt överraskad ;) Hoppas allt är bra annars! Nytt inlägg snart?! Kram madde

2008-09-17 @ 06:05:42
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Frida

snälla, nu har du verkligen rätt... det var ett tag sen nu!

2008-09-17 @ 21:56:46
Postat av: Johannes

Vi bloggar lika ofta du och jag ungefär =) Vad säger du, ska vi ta oss i kragen och visa vad vi går för?

2008-09-18 @ 15:03:43
URL: http://kravitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0