Rethosta

Jag opererar bort min hals snart.
Rehosta önskar jag ingen, det kliar hela tiden, och dricker man vatten blir det bra, ialla fall
för stunden, sen hostar man igen, så dricker man mer vatten, sen blir man kissnödig och
går och kissar, sen hostar man lite mer, dricker vatten...hostar, dricker, hostar, dricker, kissar,
hostar, dricker, kissar...osv...
Ja ni hör ju min vardag....

Min mamma frågade mig hur det gick på utställningen i helgen, jag sa att jag inte
visste, men det lär ju inte ha gått bra ialla fall eftersom jag inte hört något =)
Divan (jag) hade ju annat för mig än att stå vid mina verk och se mystisk ut...

Imorgon har jag ialla fall bestämt mig för att må lite bättre, får se om jag lyckas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0