Jaha gott folk

Att supa bort sjukdoms symptomen i lördags gick inte riktigt som planerat,
men det var kul ialla fall. Gårdagen bjöd på feber och rethosta, rethostan
sitter tyvärr kvar men inte febern som tur är.
Lyckades plocka med mig lite filmer hem från Thomas i söndags,
alldeles för några dock, har redan tittat på alla, drar mig för att kolla igenom
min egen filmsamling...

Den 18 december så kommer Martina att ta sig söderut, närmare bestämt ner till Flen
för att fira julen med la familia. Detta kommer som vanligt bli ett lugnt spektakel,
men ett bra spektakel, mamsen fick som hon ville, att dotter med hund (för som vanligt så
tror jag att hon är mer ute efter Haqiq...)
kommer hem till jul, är mamma glad, är jag glad.

Dags för sista hundpromenaden...sedan läggdags kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0