Godmorgon mina bloggläsare

Har ni sovit gott? Vad skönt!
För det har inte jag. Alarmet ringde 8 imorse och sista gången jag tittade på klockan
efter att ha vänt på mig för fyrtiosjunde miljonte gången så visade hon 04:47,
sen snurrade jag några varv till, lyssnade på Haqiq som snarkade,
lyssnade på Björnen som smög utanför fönstret, kylskåpet som hade disco
och mina egna tankar som körde elvisp i hjärnan på mig, det kliade på högra
benet sen kliade det på vänstra benet och sen lite på högra benet igen, täcket låg
på sned, sen låg täcket för rakt, kuddarna kunde ha fått spö igår också,
dom samarbetade inte det minsta..hittade till slut en godkänd sovposition och
sen försökte jag slappna aaaaaaaaav...
Det gick åt h*lvete.
Försöker se positivt på det hela, jag kommer ialla fall att vara trött ikväll och
kommer förhoppningsvis sova sött då.
Så vida inte Fotbollsgalan delar ut pris till någon som inte förtjänar det,
då blir det till att sova en annan natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0