Diva

Jaha...hade jag en blogg?
Då kanske man ska skriva lite i den också...
Veckan som gått? Ja den har gått...
Inga större utsvävningar...eller jo, var iväg till Elins mamma i tisdags kväll
och käkade god mat och tittade på en löven match på tv:n.
Lämnade även några teckningar där då jag gått med på att ställa ut
dem denna helg som kommer....nervös? Ja lite.
Kommer dock att köra "diva" stilen och inte närvara vid själva konstcafét
då det spelas hockey hela helgen...

Igår ringde en överförfriskad vän till mig som jag inte pratat med på
bra läääänge. Kunde inget annat än att bara le åt henne. Det blev
några trevliga timmar, sedan sov jag sött.
Insåg även att jag inte ställt alarmet när jag la ner huvudet på kudden
inatt men jag hade inte orken att gå upp och ställa det heller...


Kommentarer
Postat av: Madde

Se där, nu har hon bytt design oxå... Brukar jag oxå göra emellanåt när jag känner att inspirationen börjat ge vika..man hoppas att en ny design ska jag med blogg lust :)

2008-11-24 @ 09:03:55
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0