Sol, vind och snö


Idag har det varit kallt!
Nästintill vinter vindar har svept in över oss, men solen har strålat
på himlen till och från, och så har det självklart snöat lite också.
Jajamänsann!
Det är riktigt väder det!

Pratade med min mamma i telefonen idag också, hon undrade om jag hade
hemlängtan, sen skrattade hon när jag sa att det snöade utanför fönstret.
Så berättade hon även att min bror afrikanen, nu har kommit fram till det stället
han tydligen ska vara på och att det hade varit strul med en massa lastbilar, detta
meddelade jag att jag redan visste eftersom jag och min bror facebookar.
Hon nämnde även glatt att lösgodiset på nästan 2kg som hon skickat till
honom för bara en vecka sedan hade kommit fram.
Jag undrade självklart när mitt godis skulle komma.
Hon tyckte att jag kunde åka in till Vännäs och köpa eget.
Hur jävla långt ska man behöva flytta för att få lite godis på posten?? 
Norrland är tydligen för kort....

Kommentarer
Postat av: madde

*fniss*

2008-05-14 @ 08:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0