Proppmätt


Det är mycket LC - inlägg nu känner jag, och här kommer ett till =)
Var på andra LC - träningen igår kväll.
Haqiq hade inte lika mycket spring i benen, men han det syns att han
har börjat snappa upp kurv tekniken lite bättre, han är numera inte påväg
att sladda omkull i varje kurva utan tar dom....ja, jag tänker faktiskt
skriva galant, lite överdrift kanske, okej, rejält med överdrift, men det 
är klart bättre iaf, och det kan bara bli bättre...? =)

Idag har jag och Elin avslutat bygget av sommar hagarna till hästarna.
Någon som byggt sommarhagar förut?
Kanske ska formulera om frågan, är det någon som byggt sommarhagar
med mig och Elin förut?
Inte..? Hade ni gjort det så skulle ni kommit ihåg det.
Det är rätt kul iaf. Ni som känner mig vet att jag är lätt road, att bygga
hagar är kul enligt mig =)

Efter avslutat arbete for vi hem, Elins mamma Inger var på besök och hade med
sig mat och hundar, sånt tycker vi om.
Efter en kanon god måltid så intog vi kanon god efterätt och numera är vi
proppmätta, även fast vi sa hej då till mamma Inger för sisådär nästan 2 tim sedan.
Molle, Ingers ena dvärgschnauzer blev kvar, han ska bo här över helgen.
Haqiq är glad, nu kan han terrorisera Molle istället för morfar Lazar, även fast
Molle inte bryr sig ett dugg =)

Vi ska tydligen fara in till stan snart, det är Brännbollsyran i helgen.
Värsta grejen här uppe, ska tydligen vara massor med folk, lär bli
varse om det snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0