Home sweet home


Jaha...då var man Vännäs bo.
Och för alla er som undrar så känns det helt underbart.
Fast jag har inte riktigt fattat att jag bor här än, känns mer som
att jag är på besök, och det blir inte bättre av att jag och Elin hela 
tiden försöker planera för vad vi ska göra osv, för vi har ju ingen
tidspress på oss precis =)
Det är obestämd tid som gäller.
Det var verkligen vår i Flen när jag flyttade, grönskan kom smygandes
i alla vrår och björkarna var gröna. Här blommar viden och så finns
det lite tussilago, men det andra lär komma rätt snart med tanke
på kanon vädret som är!
Käkade frukost på min altan imorse =)

Nu är det grillning för 3:e dagen i rad som gäller, alkohol och sedan
första utgången som nyinflyttad...skål på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0