Första veckan


Min första hela vecka som "norrlänning" har avlöpt, fort gick den också.
Har fortfarande inte fått riktig ordning nere i lägenheten, men har heller
aldrig riktigt tid att fixa iordning heller, men det gör mig inte så mycket trivs iaf =)

Har vart i stallet mest hela tiden denna vecka, det är hästar hit och hästar dit,
har även vart med om mitt första "hästknull"!
Tolka det rätt, jag var inte med i själva akten, fast på ett sätt var jag det, jag fick
nämligen "äran" att hålla i stoets svans. Och stackars stoet, och hingsten också
för den delen, hela akten var ju över på bara några sekunder, det var bara in
och ut och sen var det hela över!

Tog igår med mig en väckarklocka och gick ut på Schlagerbaren/Cover club eller
vad ställena nu heter, det är stort iaf, och jag kan lätt gå vilse har jag sett om jag
skulle komma ifrån nån där inne.
Väckarklockan undrar ni kanske över? Det var "veckans grej", tog man med sig en
väckarklocka fick man komma in gratis. Jag hittade en fungerande väckarklocka,
Eri-ka hade med sig två trasiga till henne och Elin, det funkade tydligen också.
Stötte på en väldigt överförfriskad ung tjej i kön påväg in, hon hade gjort en egen,
det var tydligen också okej, tråkigt att man inte visste det tidigare då eftersom man
nu får förlita sig på sin lite halvt oförlitliga mobil och dess alarm =)

Nej nu blir det en cykeltur med den fruktansvärt uttråkade lilla
fjanten som ligger här på golvet och "sover"! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0