På soffan....


Påskfesten på Amazon igår var helt okej, mycket folk iaf, fick KÖA i 20 minuter
innan vi kom in, kan inte minns att jag någonsin stått i kö där förut, och har
jag gjort det så har det var i en kö med högst 5 personer.
Förfestade här hemma, dock utan Singstar då min tv är från stenåldern
och inte har ett gult, ett rött och ett vitt uttag.
Berättade även för Johannes att han är min favorit bloggare på ett
ytterst märkligt sätt vad jag minns, det enda som fattades var nog en
parad i hans ära, men budskapet gick nog fram ändå hoppas jag =)
Frida tog mina sista skavsårs plåster och Sofie, Eddie, Petra och Christine
dök oväntat upp under kvällen, trevligt att se dem...


Slog upp ögonen 05:47 imorse med en öken i munnen, konstaterade rätt
snabbt att illamåendet inte fanns där, så skönt.
Klev upp från soffan, eftersom Linus av någon anledning hade sönder
min säng igår..*suck*, kände cementklumparna runt fötterna och mina skoskav,
åh dessa onda skoskav...hasade ut i köket och hällde i mig lite underbart
kranvatten, uppmärksammade hur det såg ut i köket (ställde tydligen ut alla
glas och flaskor i natt av någon anledning, aldrig hänt förr
), såg iaf för j*vligt ut.
Fick syn på en gammal ouppdrucken grogg, kände illamåendet
komma och hasade mig tillbaks till soffan.

Elin ringde lite efter 9 och väckte mig, berättade om gårdagen och min skumma
dröm som jag hade innan hon väckte mig, kände mig fortfarande full.
Skrattade åt diverse saker, la på och somnade om.
Har precis ännu en gång pratat med Elin och berättat fortsättning på kvällen
eftersom  vi inte hann med det första gången, känner mig inte full längre men är
något sliten, vill bara krypa ner i sängen...men först måste jag amputera dom
3 kvarvarande benen på den...

Ska hyra en film ikväll och titta på...nån som vill vara med?








Två korta tjejer och en vakt i dörren...
"- Nej stop, vi har stängt nu
- Men vi måste in och prata med en kompis, det är viktigt
- Ni får gå ut och vänta på henne
- Men hallå jag jobbar på Mique i stan och hon här också, känner du inte igen oss?
- Inte direkt, men kul för er, ni får fortfarande vänta utanför på eran kompis

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hey Martina ;D

2008-03-22 @ 16:38:21
URL: http://kravitz.blogg.se
Postat av: Thailand

var festen vard att missa lr var det fett drag?
kramar

2008-04-02 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0