Insomnia


Insomnia heter ett "program" på MTV som börjar bortåt 2 på natten, spelar
diverse videos...vissa bra, andra kassa, detta är ett program jag brukar se då jag
sitter med näsan ca 5cm över ett ritpapper och kluddrar ner ännu en teckning
då jag inte kan sova...

Tjugo i sex imorse, då jag fortfarande inte hade somnat, började jag blöda
näsblod, vet inte om det var för alla tankar som snurrar i mitt huvud eller
ett tecken på att jag inte mår bra, någon doktor som kan svara på det...?

Är förövrigt nästintill besatt av Timbaland - Scream
Har du hört den Sandra? Där du befinner dig nere i Thailand? =)
Inte ett dugg synd om dig...trots regnet =P




"- Ansökan till sommarjobbet hos Gud
- Gud vad kul!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0