Hej mitt vinterland...


4 dagar har gått av Umeå vistelsens 6, och jösses vilka dagar =)
Skrev i föregående inlägget att man aldrig kunde veta vad som händer
om man är med Elin...och det vet man som sagt inte heller =)
4 jätte trevlga dagar har det iaf varit med hockey, alkohol, hästar,
hö och halm och snööööö.
Haqiq lever rövare med sin morfar som inte är ett dugg imponerad
men lite för snällt låter honom hållas ibland.

Lyckades även på fyllan och villan i fredags slå in fel pinkod
på telefonen sådär många gånger som man inte får göra,
så jag har ingen mobil, eller jag har mobilen, men den ligger
mest avstängd och helt död...känner mig lite halvt handikappad
och isolerad....men samtidigt känns det skönt =)

2 days left....finns mycket mer att hinna göra =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0