Guitar looser


Igår var jag hemma hos katalogfetischen(rätt stavning?) Madde i e-tuna.
Vi pratade en massa strunt, käkade våfflor och sedan utklassade
hon mig på Guitar Hero.
Aldrig spelat förut, bara kollat på och tyckt att det såg tråkigt ut.
Men holy moly vad kul det är!! =D
Och svårt så in i h*lvete, jag sög verkligen!
Madde hon bara garvade, hon tyckte min "spelstil" var kul...jag förstår inte
vad det var som var så kul med den...
Inköpslista: Guitar hero

Ringde under gårdagen runt till diverse flytt firmor i Umeå efter att min morbror (som sagt att 
han ska hjälpa mig med flytten)
ville att jag skulle kolla upp flera alternativ först.
Det ser ut som att det kommer att dimpa ner anbud varje dag nu i brevinkastet och mailboxen,
sen är det bara att fundera och jämföra....

Kommentarer
Postat av: Fetischisten själv ;)

hahaha, jodu.. du ligger i lä men får du bara öva så tror jag att du kommer att dra om mig flera gånger... speciellt med din snygga "rockstil".. feel it baby yeaaahh!! ;)

2008-03-27 @ 21:38:34
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0