Det slog mig idag



Det här är ju egentligen "måndagen" på veckan fast det inte är en måndag,
utan en tisdag, men det är första dagen på veckan, alltså blir det en "måndag",
och måndagar som alltid är så sega och tråkiga, men denna "måndag"
är inte så himla seg och tråkig, den känns bättre än vanliga måndagar, eller hur?
Hängde nån med..?

Idag har jag varit effektiv, effektiv i telefon, för det är där jag tillbringat
mest tid idag. Ringa runt till bla tele2, Flens bostad och så tele2 igen...
Mycket som måste avslutas och trixas med inför flytten, och tele2,
dom är minst sagt hjälpsamma.
" Ja men din bindningstid går ju ut i oktober..."
Tele2...jag kunde inte bry mig mindre, avsluta bara skiten. NU

Ikväll hittar ni mig på vinden, ska börja rota runt där och försöka få någon
sorts ordning på vad som ska kastas och vad som ska med till Norrland.
Wish me luck...




" - Men IP-telefonen kommer ju att funka efter flytten
- Men jag vill avsluta den också
- Är du säker? För annars så kommer...
- Emil...jag vill AVSLUTA allting
-Ja okej...jag ville bara upplysa dig om det ifall du ville ha den kvar
-Jag. Vill. Inte. Ha. Den. Kvar
- Nej men då avslutar vi den också
-Tack"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0