T...


Något som jag inte kan förstå mig på...rättelse, NÅGON som jag
inte kan förstå mig på är han som börjar på T.
Vad jag inte kan förstå är detta plötsliga tilltaget att börja 
höra av sig...igen.
Först i söndags kväll, han hade hört "rykten" om att jag flyttat
norröver och undrade om det stämde och om allt var bra och
sen ikväll pep det till igen, han satt och drack, klart man måste höra av sig då
Har han redan glömt bort att jag bor 70 mil bort..?
Nu undrar ni varför jag skriver om det här?
Det gör jag också egentligen...för jag bryr mig ju inte,
fast det gör jag, bryr mig alltså...
Han är en sån där som man säger att man inte bryr sig om
och ska försöka vara obrydd när han hör av sig, men som man inte riktigt 
kan sluta bry sig om...oavsett vad han gör...det svinet =)
Vem kom på sånt folk..?

Kommentarer
Postat av: Petra

Har vi inte alla en sån kille? De dyker alltid så passande upp just när man inte tänkt på dem på ett tag. Som om de hade en radar. Sen tänker man på dem ett tag, och så dyker de upp igen! =/ Tror inte det är så mycket att göra åt. Men om du kommer på något, hör gärna av dig!! Kram/Petra

2008-06-28 @ 19:08:51
URL: http://petrassignatur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0