Mamsen


Mamsen har vart på besök!!
Hon kom och skrämde mig på jobbet i tisdags eftermiddag, jag visste att hon
skulle komma men var helt säker på att min superlätta beskrivning om vart jag
jobbade inte skulle fastna hos henne, men det gjorde den!
"- Vad brun du är!" Var bland det första hon sa.
BRUN?!?!?! Jag ser ut som en ett vitt vanligt A4 papper!! Solen har f*n missat
att jag har ett utomhus jobb!
Hennes bränna...den ska vi inte tala om..*muttrar*

Det har vart trevliga dagar medans hon har vart här iaf, guidat runt henne i Umeå,
hon hälsade på en gammal resekamrat, hon har även fått umgås med Haqiq,
precis det hon var ute efter =)
I fredags åkte hon hem.
Och på torsdags ses vi igen, för då kommer jag ner till Flen!!
Och jag längtar! Inte till själva Flen, absolut inte, men till vissa av folket som bor där.
Framför allt ser jag fram emot att titta till mina gamla stiliga kollegor på ICA =)

Nu blir det till att hänga upp tvätten..det är vad jag gör idag, en lördag...tvättar...*weii*


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi ser fram emot att träffa dig också... Men det får bli på lördag om du har tid då! För annars så får det bli på själva ICA!

2008-07-20 @ 23:27:38
URL: http://fridaledenvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0