Nyårskrönika? Nej


Sandra frågade mig häromdagen om jag skulle skriva någon årskrönika
för 2007, jag sa att jag inte tänktpå det, men kanske.
Sen satte jag mig ner och funderade lite om det fanns något att skriva om,
läste även årskrönikan för 2006 som fanns kvar på min Lunar, blev lite
sentimental (och grinade såklart) när jag läste den, den sista meningen var:

"År 2007 är inget år jag direkt ser fram emot, så för mig får gärna 2006 komma tillbaks"

Med tanke på vilket piss år 2007 har vart så nej, det blir ingen krönika.
Det enda jag kan komma på nu som vart bra med 2007 är Haqiq.
Känner ni läsare att ni vill ha en årskrönika iaf så får ni skriva och klaga.

Ska man vara lite positiv och skriva någe klämkäckt som " 2008 kan ju bara bli bättre" kanske?
Ja titta....nu har jag ju redan skrivit det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0