Money money money...


Varför ska pengar ALLTID vara ett problem?
Något man ständigt våndas över att man aldrig har tillräckligt av?
Jag vill inte ha en hel massa pengar, bara sådär så det räcker så man
klarar sig varje månad och har till det man vill göra.
Just nu är det en hel massa jag vill göra, och självklart har jag inga pengar.
Det här med att få pengar från a-kassan är verkligen ett heltids jobb,
och alla säger olika saker!
Skulle jag jobba på a-kassan skulle jag iaf gå ihop med mina arbetskamrater
och säga samma sak till dom som ringde...

Ska till tandläkaren idag, ja om ett tag faktiskt...längtar verkligen....



(och eftersom det tydligen är svårt att uppfatta ironi över internet så vill jag
klaragöra att jag var VÄLDIGT ironisk när jag skrev att jag längtade till
tandläkarbesöket, vad det gäller hur jag skulle göra om jag jobbade på
a-kassan så var jag inte ironisk....eller..?...)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska du med på pilates träning i kväll haha

2008-01-31 @ 06:40:48
URL: http://negern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0