Inköpslista


Jag ska gå och handla snart, eller vid det här laget så skulle jag redan ha vart påväg,
men som ni märker är jag inte det...
Jag sitter med inköpslistan, varför ska det alltid vara så svårt?
Jag vet ju vad jag ska ha, men när jag ska skriva det på pappret så börjar jag fundera på om
jag egentligen behöver det, så just nu står där bara: Mjölk.

Ska möta brodern på ICA, vi ska beställa tårta, han kommer inte iväg till Afrika denna vecka heller
(och det är jag faktiskt glad över =) )
Så vi ska faktiskt fylla år på lördag och befinna oss i samma land, det är kors i taket,
har inte hänt dom sista 3 åren...jo förra året hände det, fast då var han i Skövde
och det är ju praktiskt taget utlandet.

Så har ni inget för er på lördag är det kalas här hemma, alla är välkomna...
och dom som inte  är det märker det i dörren =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Graaaaattis i förskott. Du blir ju mini-kärring några månader innan mig ;) Hoppas dagen blir trevlig o hälsa broder. kraaaaaam madde (fika snart?)

2008-01-31 @ 21:33:53
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0