Kvällsnöje

Jag ska jobba imorgon, så egentligen borde jag väl gå och lägga mig, men jag har annat för 
mig som är  trevligare än att ligga och sova. Det var en herre vid namn Markus som fick mig
att fixa Spotify igår, detta var både smart och osmart.
Smart på det sättet att jag är fullkomligt överförtjust i det redan och kan stilla mitt musikberoende
väldigt snabbt med det, och osmart på det sättet att...ja, jag kan inte slita mig alla gånger =)
Något som är ännu mer fantastiskt och trevligt med det är att man kan skicka låtlistor till varandra.
Sitter just nu och lyssnar igenom en som jag fått från ovannämnda herre,
är på låt nr 5 av 13...och det är verkar bara bli bättre =)

Och självklart ligger skissblocket framför mig...sova? Nää...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0