Handlingsförlamad

Ni vet ibland när man gör en impuls grej som man sedan ångrara direkt efter att man gjort den?
Säger något eller gör något väldigt fort utan att riktigt tänka efter.
Idiotiska grejer.
Ibland är jag expert på sånt. Jag är även duktig på att INTE säga vad jag tycker eller tänker,
som tex just nu, istället för att skriva vad det egentligen handlar om så gör
jag mest ett svammel inlägg.
Det är ju inte så svårt att bara säga vad det handlar om.
Men jo, för mig är det det, för det gör en sårbar, och sånt är aldrig bra.

"A penny for your thoughts" sägs det ju...jag skulle kunnat vara rik vid det
här laget, och så har jag mage att klaga på Sandra att hon tänker och grubblar
för mycket på allt, förlåt, jag är egentligen inte bättre själv...
Men jag måste bli bättre...
Det får bära eller brista...kanske dags för ett nyårslöfte?

Nu ska jag gå och jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0