Andra kvällsnöjet...


...står Frida för. Hon och hennes vänkrets har roat sig med att skicka sms till 118100 och frågat vilka dom är, detta funkade inte för mig, 118100 vägrade svara så Frida skrev och frågade åt mig " Vem är Martina Karlsson?"

Svaret blev:

" 118100 tror att Martina Karlsson är en vacker och intelligent kvinna.

Vi tror att hon äger flera ritblock med enhörningar på och gillar att skrika "eeeeaaaaaaagleee"


Den första raden har jag inget att invända mot (och inte nån annan heller för den delen eller hur? =) )
Den andra raden stämmer bitvis, ja ritblock har jag, dock inga med enhörningar på
och biten om att jag brukar gå runt och skrika "eeeeaaaaaaagleee"...ja den går ju
alltid att fixa till =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Eeeeeeeaaagleee

2008-12-10 @ 23:37:16
Postat av: Johannes

Eeeeeeeeaaagle

2008-12-10 @ 23:40:51
URL: http://kravitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0