Jag åkte ner, och sen åkte jag hem


Flens trippen var riktigt trevlig, och så gick den fort.
Träffade nästan alla underbara människor jag jag planerat in att träffa, 
dom jag inte träffade får jag helt enkelt träffa en annan gång när tillfälle ges =)
Glömde även min hårspray hos Sandra...inte bra...den är saknad..
Hur man nu kan sakna en flaska hårspray...

Datainköp är på G
Har ni några tips på vilken dator ni tycker jag ska köpa går det bra
att lämna dom under kommentarer...
Jag kanske inte kommer att följa era tips, men jag tar iaf emot dem =)

Ikväll blir det utgång igen, precis som det blev igår och förhoppninsvis
blir det lika trevligt =)

Nu blir det att kliva ut i rabatten och gräva ner lite blommor som skulle
grävts ner för länge sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0