Åh en sådan härlig dag!


Om det hänt någe speciellt?
Nej..
Det har bara vart en vanlig dag på jobbet.
Den sista vanliga tisdagen på jobbet.
På fredag slutar jag.
Lite bitterljuvt sådär måste jag säga, ska både bli otroligt skönt att slippa
kliva upp kl 5 varje morgon...okej jag har snozzat 25 min en del dagar...
Men det är väl det enda som är bra..
För jag kommer sakna dom där arbetskamraterna, vissa mer andra mindre.
Dom är ju bara för braiga.
Men några av våra vägar kommer förhoppningsvis fortsätta 
mötas även fast jag slutar.






By the way...Thomas Ravelli röker....hur ska vi ställa oss till det här svenska folket? 


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja det var ett världsproblem....kungen röker han med.

Men om Micke kan röka kan vem fan som helst det...även jag Ha Ha Ha

2008-08-13 @ 20:55:39
Postat av: Martina

hahahahahahahahahahaha =)

2008-08-16 @ 10:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0