Till min förtvivlan






Förra veckan upptäckte jag att mina ögonbryn var stora som två vild vuxna hallonbuskar
(med andra ord rejält buskiga) Jag tänkte att dom får jag ta och fixa till senare.
Nu är det mycket senare och mina ögonbryn ser f*n ut som 2 stora granbuskar som nästan vuxit ihop!
Hahaha
Jag har blivit en "sunk morsa"! =)
Alltså en sån som glömmer bort sig själv när hon fått barn, nu har jag ju ioch för
sig INTE fått barn utan en valp, men det är samma sak =)

Har sedan några dagar tillbaks blivit särbo efter att ha varit kombo (kompisar som bor ihop= kombo) 
nästan precis i 1 år och väntar nu otåligt på att få flytta till nya lyan och BADKARET =)
Sandra, fd kombo numera särbon, flyttade ut i onsdags och kvar är numera mina grejer som
sakteligen finner sin plats i kartonger.

Stod apropå ingenting och var lite "mallig" över Haqiq på jobbet igår för min arbetskamrat
Johanna som också har en 4 månaders valp, sa att han var jätte duktig som håller sig
hela nätterna numera...Men vad hade hunden gjort på golvet imorse?
Kissat såklart.....*suck*


Nej nu är det familje middag hos mamma som gäller





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0