They´re building walls around us now


Egentligen skulle jag suttit ute i en sommarstuga nu och varit kalasfull...men saker och ting blir
inte alltid som man tänkt sig =)
Istället jobbade jag över 3 timmar, fick besök av världens bästa Sofia å hennes Robban, käkade lite,
svängde förbi bror och här sitter jag nu...ska snart ta min onda fot och mitt onda huvud och gå och lägga mig.

Nästa helg är det iaf fest, och på onsdag är det ju kanske fest också...icke att förglömma =)

För att hoppa vidare så kommer det så småningom komma en lista med saker man (kanske bara jag men iaf...) egentligen vill säga till våra kära ICA kunder men inte gör, håll utkik =)




Saknar världens bästa Sofie....lite vin(eller mycket) och lite Sofie hade ju inte varit fel nu alltså....






Dagens låt blev förövrigt: Moneybrother - They´re building walls around us now...lr blev det Baltazar..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0