S-E-M-E-S-T-E-R


YES YES YES YES YES!!

Änligen har man semester!
Måndagen spenderades genom att inte göra nånting, och igår gjorde jag inte heller speciellt mycket, var hos tandläkaren bara och idag, ja få se...idag har jag inte gjort nånting heller faktiskt =)
Jo jag städade faktiskt hos min bror, sen städade jag mitt rum, å så håller jag på och tvättar en himmlans massa maskiner nu, sen har jag vart och storhandlat också....så lite har jag väl gjort idag då =)

Jag väntar på att mitt Sims 2 ska dyka upp, hade väntat mig det idag men icke.
Och ja ni läste rätt, Sims 2...jag har vart utan det för länge nu!
Fröken Hellström har ju typ alla tilläggs paket man kan ha också.. *morr*
När spelet nu dimper ner i lådan har jag ju iaf något att sysselsätta mig med om
dagarna eftersom vädret inte är det bästa.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sims 2 är ju underbart, i love it!!!! spela på nu karlsson

2007-07-05 @ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0