Fredag...sista dagen på veckan =)


Snart kommer Lina plinga på dörren, hon ska vara hundvakt idag åt busungen.
Jag hoppas att det kommer att gå bra.

Själv ska jag gå och jobba, jobbar till 21, med andra ord så kommer jag att missa
Måns som ska uppträda på Malma marken, men som tur är har nästan precis alla mina
arbetskamrater lovat att dom ska skrika åt mig också...jag har inte bett dom göra det,
dom har bara antagit att jag också gillar Måns...vet inte om jag skulle vilja påstå att jag gör det,
men jag håller skenet glatt uppe för arbetskamraterna =)

Imorgon jobbar jag också, men "bara" till 18, sen ska jag nog in till marknaden med Frida,
Frida är en av mina arbetskamrater, en riktigt kul tjej =)

Nej, nu ska jag upp och hämta tvätten...har nämligen hunnit tvätta nu på morgonen...kors i taket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0