Flen by night


Skulle egentligen ha åkt på bio med Sofia och Robban igår, men mamma kunde inte vara
hundvakt så det fick bli tacos och hyrfilm här hemma istället, jätte trevligt som alltid i det sällskapet =)
Dom styrde hem vid elva, jag och Haqiq gick på promenad sen skulle jag hem och lägga mig, var helt slut.
Kunde jag sova när jag kom hem? Nej...
Det blev en timmes nonsens surfande på nätet sen satt jag ute på balkongen och läste
till klockan blev halv fyra, då var det ljust ute och jag gick och la mig.
Vaknade av att jag hade Haqiqs tass i näsan imorse och att han försökte äta
upp mitt öra...då var det bara att stiga upp.
Har  precis avslutat en riktigt trevlig 2½ timmes lång fika med Kristin, det blev en liten promenad också,
har kanske fixat tapetsering hjälp till nya lägenheten också *hoppas*







Flen 03:12 - Missnöjd flenare går och skriker ut sitt missnöje över livet
genom stan, Polisen kommer och plockar upp den missnöjde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0