Ett fint avslut

Igår började Sandra, fd kombo numera särbo, att flytta ut grejer, så nu är vi påväg ut, hon mer än jag dock...jag har inte riktigt börjat tagit packingen på allvar än, men det kommer, trust me =)

Var ute och käkade med Lena igår, en bekant eller vad man ska kalla henne, och jag sitter nu och överväger om jag ska skriva detta eller inte, men jag har ju tänkt mig att jag ska vara mer öppen i denna blogg än jag var på min "fjortis blogg" på Lunarstorm...så here it comes...nu väntar ni säkert er nåt jätte smaskigt, men så är det kanske inte riktigt...haha =)
Men iaf så när vi satt å pratade nämnde hon om en kille som jag är väldigt "svag" för förr i tiden, och medans hon satt och prata om honom, Tony heter han, så insåg jag att jag nog inte är så väldigt svag för Tony längre, det var inga "eftertankar" så att säga efteråt, han är ett avslutat kapitel så att säga...det har han vart sen länge ioch för sig, men nu är det på riktigt.


Idag är sista semesterdagen också, och den kunde inte avslutats bättre med att världens bästa Sabine var här och hälsade på, tog en promenad, fikade, promenerade lite till och pratade om våra liv.
Lika trevligt som alltid =)

Imorgon börjar då alltså allvaret igen efter 2 helt underbara semester veckor, strålande sol har det varit, vi har legat på playan mest hela tiden...jojo visst vettu.
Eller så har vi vart hemma mest hela tiden...ni får gissa vilket som stämmer =)


Jag har tydligen vart saknad på jobbet, iaf av Frida, och jag har saknat jobbet....har tydligen missat en hel del nu när jag vart borta...men vi styr upp det imorgon när jag är tillbaks =)


Elin kommer ner vecka 35 också!!! Det är en hel evighet tills dess...men inte lika långt som till nästa år =)





 
Smek AB....udda namn för ett elskåp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0