Humörorkan = Jag


Inte skrivit något i den här bloggen på jävligt länge trots mina många dagar utan
ett jävla dugg att göra, hur kommer det sig då?
Jag har bara inte haft någe lust till det.
Jag är så fruktansvärt jävla less på allt nu.
Inte ett ruttet jävla öre har man, det man sysslar med på dagarna är att ringa antingen
Socialtjänsten eller Alfa kassan för att se om man kommer få några jävla pengar,
men jag har tydligen blivit  totalt jävla bortglömd.
Jobb har man inte, jo ett vikarie jobb som man inte blir inringd till speciellt ofta.
En hund har man dock, en hund som inte ligger på topplistan just nu, en hund som verkligen
bara har bestämt sig för att hålla låda non-stop från det att matte går ut genom dörren till det
att matte kommer in genom dörren igen.
"Tålamod...man måste ha tålamod, han lär sig så småningom."
Så småningom bör komma jävligt snart för mitt tålamod, det har försvunnit
sedan länge kan jag tala om.

Sick and tired på att leva såhär, skulle man få ett jobb så skulle man säkert bli
vräkt efter bara någon dag pga en ylande hund.
"Flytta hit, flytta hit nej flytta hit!"
Jag ska flytta ut till en koja i skogen snart, elda pinnar och käka granris och yla ikapp med
hunden min utan någon som helst kontakt med omvärlden, f*n vad jävla tråkigt vi skulle
ha, men så jäkla många bekymmer fattigare, inte en enda tanke som snurrade i
huvudet och fick en att må illa av att varken veta ut eller in, det enda som skulle bekymra våra
hjärnor var vilken gran vi skulle äta av under dagen.

Hallelulja hallelej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0