Tillbaks på jobbet

Har kanske glömt nämna att jag vart sjukskriven i ca 2 veckor pga min förbannade
 j*vla fot, och ja...den sitter tyvärr fortfarande kvar på kroppen.
Har inte fått svar från magnetröntgen än, men enligt doktorn så finns det inte speciellt
mycket att göra...utan det kommer att gå över av sig själv. Förhoppningsvis.


Var iaf tillbaks på jobbet igår, ledig idag och ska jobba imorgon igen...börjar klockan 07:00!!!
Å herre min jösses....
Jobbar hela helgen också, på lördag ska jag även flytta också *gör tummen upp*

Det är förresten bara 2 veckor kvar om ens det till Elin kommer ner =D




"- Banan, kan du säga banan?"
"- Banan"
"- Bra"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0