Leka cowboy


Igår träffade jag Frida en snabbis, var på stan och sådär.
Hon har skaffat sig en liten dvärgkanin, hon behövde namnförslag och jag ställde upp med
några...men alla ratades, vad är det för fel på Hoppsan och Britt-Marie? =)

Jag bakade även bullar igår , skulle ha gått över till brorsans lägenhet och städat
också...men Sandra kom och hälsade på och käkade bullar så det blev inge med det.

Och om 2 timmar drar jag och Haqiq till Okna Ranch och leker cowboy med Elin i några dagar =D
Det ska bli riktigt kul, ÄNTLIGEN händer det något =)

Vad ska ni själva hitta på?

Kommentarer
Postat av: Petra

Städa hos brorsan?Shit, jag trodde han hade lärt sig ngt på dessa år jag inte hört ngt ifrån er! haha!Hoppas du mår bra, det gör jag! Kramar från Petra (om du kommer ihåg mig)

2007-08-29 @ 21:22:32
Postat av: Carita

Ja väldigt trevligt, vi lär ju höras, ses eller någe i trappuppgången (:

2007-08-30 @ 13:09:45
URL: http://www.caritamarianne.blogg.se
Postat av: Syssling JR

Jag tycker det är mycket vackra namn. Klart man kan ha en kanin vid namn Britt-Marie :)

2007-09-03 @ 00:01:54
URL: http://hundar.jalsbo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0