Läggdags

Så fort jag avslutat detta inlägg så ska jag väcka mitt charmtroll så han får
gå ut och kissa, sen ska jag borsta tänderna och sen ska vi gå och lägga oss
och vakna upp till en söndag.
Jag hoppas det blir en bra söndag.
Jag håller på och bli deprimerad....nej förresten, inte deprimerad...uttråkad är rätta ordet...
det börjar krypa i kroppen på mig sådär äckligt så man inte vet vad man ska ta för sig...
sådär som det gör när man inte har saker för sig om dagrna utan man bara driver runt...en dagdrivare...
jag är en dagdrivare numera...en arbetslös dagdrivare....man måste väl vara arbetslös för att vara dagdrivare?
Usch...jag är en övertrött svamlandes arbetslös dagdrivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0